Me & My Life..

Friday, March 12, 2010

Lega..

Akhirnya aku dah dapat beli flight ticket untuk holiday ni.. baru lega rasa nyer. Selagi tak beli flight ticket, selagi tu hati rasa tak senang. Susah untuk aku nak buat booking untuk hotel dan susah gak nak buat itinerary selagi aku tak boleh nak confirmkan tarikh berlepas.


Sekarang, dah rasa lega.. duit yang dah di simpan boleh la dibudget-budget seada nyer. Masih lagi mencuba nak kumpul duit belanja sebanyak mungkin, supaya nanti aku tak payah nak sekat-sekat nafsu nak membeli itu ini. Tapi kalau dah tak de rezeki, terpaksa la aku makur.. terpaksa la bercuti dengan apa yang ada. Aku yakin semuanya akan berjalan lancar..

Itinerary perjalanan dan aktiviti harian dah selesai aku buat. Tak sabar rasanya nak mulakan percutian ni.. yang dah aku tunggu sekian lama. Sama seperti tahun lepas, semasa percutian ke Bali ngan member-member, pejam celik, pejam celik, dah sampai waktunya.. rasa sekejap pulak!

No comments: