Me & My Life..

Thursday, November 19, 2009

2012..


Merasa gak aku Hanafi belanja tengok wayang semalam.. tapi aku gak yang sengsara sebab kena belikan tiket. Dia tak sempat nak belikan tiket sebab dia kerja.. tak per la, at least dia bagi duit kan?! Dari pukul 1.00 tengahari aku dah terpacak kat GSC Pavilion tu, ramai nyer manusia yang nak tengok wayang.. hairan tul aku!

Sebab-sebab dia belanja aku tengok wayang ni tuk nak balas budi atas pertolongan aku tempoh hari.. Anyway, aku berbesar hati.. terima kasih Napi!

Bila cerita pasal tonton wayang, aku betul-betul terigin nor nak tengok cerita 2012 ni, kata nyer cerita pasal hari terakhir dunia.. dunia kiamat.. alluhalam. Dari first show cerita ni pada 12 November lepas, semua show dari pagi sampai tengah malam penuh! Sakit tak hati??! Sememang nyer, ramai tul yang menunggu kemunculan movie ni kat pawagam.

Cerita ni memang sentiasa buat kita sentiasa rasa cemas especially pada bab-bab kehancuran bumi ni. Aku memang suka betul special effect dia, sama macam cerita The Independence Day dan The Day After Tomorrow (manakala, director yang sama!).. kelas!!



Cuba la tengok trailer cerita ni, dan aku pun recommend korang gie tengok cerita ni kat pawagam sebab bagi aku cerita ni best tuk hiburan. Selamat menonton!


No comments: